lördag 30 augusti 2008

Mamsen tyckte jag behövde bada!

"Min mams fick för sig att jag behövde bada.... Förstår inte vad hon fick det ifrån."


"Här sitter jag alltså i godan ro med brorsan i rabatten"


"Och sedan lockar mamsen med godis för att man ska komma ut... ja, hmm, godis är ju gott"


"Mamsen sa något om fett i svansen...förstår inte jag det. Tycker bara det är charmigt, så det så!"


"Sedan packade pappsen in mig i handduk och mamsen började smeta något i svansen. Blä. Hjälp mig brorsan, jag kommer inte loss!!"


"Va... vaddå?"


"Jag ligger bra här..."


"Sedan får jag genomlida att bli duschad och tvättad och duschad och tvättad... och vad gör brorsan? Sover!!!"


"Han märker inte ens hur jag lider. Snygg brorsa man har....!"


"Till slut fick jag äntligen komma ur den där blötboxen. Suck, det kommer ju ta flera timmar att torka det här!"


"Vad sa du, ska jag få hjälp?"


"Snygg hjälp det där vara då. Bli blåst rakt i pälsen, den kommer ju aldrig bli riktig efter det här... Suck!"


"Hi hi hi hi!"


"Vänta du bara på din tur Mille, tro inte att du kommer undan!!"

Luddrumpan tyckte inte om att bli badad men det gick iallafall bättre än förra gången. Detta var förra helgen. Tyvärr så behöver han bada nu igen för hela han luktar fertil hankatt :urk: . Men, han kastrerades igår så jag tror vi får vänta med bad i några dagar tills allt är läkt och så!

Har vi några fler badarkatter därute?

Inga kommentarer: