torsdag 18 september 2008

Allvarligt talat tjejer, vi behöver er hjälp!

Jag och brorsan, vi, alltså Zammy och Mille, behöver er hjälp brudar. Vi har diskuterat fram och tillbaka och vi kommer aldrig fram till ett gemensamt svar. Så, vad säger ni... vem av oss är läckrast egentligen??!!

Zammy: Jag säger ju givetvis att jag är läckrast för jag är äldst och har fluffigaste pälsen!




Mille: Vilket struntprat, kolla här tjejer. Jag är ju givetvis läckrast för jag är YNGST och har mycket större tassar än brorsan...




Zammy: Det är mycket luft som kommer ur den där killen, fråga mig, jag bor med han! Jag är iallafall bäst på att spana på grannarna!


Mille: Hmmpffhh, jag tittar iallafall IN I KAMERAN när mamsen säger till!!



Mamsen: Okej okej då grabbar, nu är det slutsnackat. Ni får var sin sista bild att visa upp för brudarna, sedan får det vara slut-tjatat...

Zammy: Okej då. Här är min!


Mille: Ha ha, då vinner jag.... kolla bara in här brudar!!

Inga kommentarer: