torsdag 8 januari 2009

Om jag nu måste bli väckt 04.23...

Jag vaknar yrvaket...

*spinn, spinn, spinn*

Jag tittar mig runtomkring...

*spinn, spinn, spinn*

Liggandes på sambons kudde ligger Zammy och tokspinner. Sängen brukar han verkligen sky som pesten. Vad är det nu för lurt på gång...?

Zammy reser på sig och sträcker ut hela kroppen...

*spinn, spinn, spinn*

Krafsar lite förstrött på täcket och kryper in under, tätt tätt intill mig...

*spinn, spinn, spinn*

Ligger där så sött en stund och tassar sedan iväg.

Om jag nu var tvungen att bli väckt 04.23 så är det helt OK när man blir väckt så här!

Puss på dig Zammy från mamsen

3 kommentarer:

Tre katter sa...

Zammy den nya väckarklockan som väcker dig på det ultimata sättet!

Synd bara att han verkar sakna inställningsfunktion..

:)

Anonym sa...

*skrutten då*
Håller dock med Matte om väckningsmetoden men INTE om tiden.

Anonym sa...

Det där låter faktiskt som ett ok sätt att bli väckt på vid den tidpunkten! ;-)

Hälsar
Nette, Thelma och Flisa