fredag 15 juni 2012

Mille och mamsen 1

Det där med att få en bild på Mille så man förstår hur stor denna katt verkligen är, är inte helt lätt. Fick till slut för mig att det kunde vara kul om jag höll honom och han stod på min "något" gravida mage... Hrrmm, jag tyckte iallafall det var kul men Mille är ju lite lätt skeptisk kan man väl säga...;

Mille och mamsen
"Mamsen, du är medveten om att det här inte är fullt sådär jättekul va.... morr!"

Mille och mamsen

"Fattar liksom inte riktigt vitsen ju..."

Du är så söt gubben. Puss på dig!

(Mille väger nu förresten in på 10,1 kg. Mycket misse att hålla i!)

2 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

Han är en bamse och ni är jättefina på bilderna :)

Kram
/Julia å tjejerna

Unknown sa...

Han ler så fint, det ser jag nu.
:-)))
Tazz&Kram