tisdag 1 april 2008

Alla gör vi det vi är bra på

Nu är sambon iväg på jobbresa till Norge så det blir inte mycket byggt i kattgården. Däremot blir det lite "förstört". Jag ägnar mig nämligen åt rivning istället (alla gör vi det vi är bra på). Denna grävde jag nämligen nästan upp igår:


Det är en lyktstolpe som vi inte ska ha längre. Kunde ju inte riktigt föreställa mig att man var tvungen att gräva så djupt ned. Hade ju heller inte riktigt tänkt på att det är ju klart att den är ansluten till el någonstans där nere. Det där med att klippa i elkabel.... det överlåter jag till proffsen... och han kommer ju inte hem förrän torsdag så då får det se ut så här så länge...

Ni har ju inte riktigt fått se vad det är som det ska stängsel runt så det kan jag ju visa också. Det är meningen att vi ska fortsätta med stängsel från det nybyggda planket hela vägen bort...


...och här har jag ställt mig i hörnet där stängslet svänger. Det ska sedan sluta vid tvättvindan kan man väl säga och fästas vid växthuset.


Så det blir lite lekyta för Zigge och Flarran!! Och så hoppas vi på sol och 15 grader i helgen så vi kan fortsätta jobba här!!

Inga kommentarer: