torsdag 24 september 2009

Mamsen är kåkig!

"Kan en katt få höstdepression? Mjaaaaäääää, tveksamt men jag tycker iallafall att mamsen är JÄTTEKÅÅÅÅÅKIG för tillfället. Hon åker hemifrån jättetidigt på mornarna och kommer hem sent på kvällarna och påstår att hon har gjort något som heter "arbetat". Mjaaa, jag vet inte ja, det verkar också kåååkigt.

Sedan när hon kommer hem så får man ju i och för sig gos och mat och gå ut och så. Men ändå, mamsen... kan du inte vara hemma mer??!! Se så söt jag är när jag ber dig om detta";


Over and out
Zammy

3 kommentarer:

Oliver i Ligan sa...

Hej !
Oliver här.
Jag har samma problem med min mams.
Hon åker också jättetidigt på morgonen fast jag försöker vara gosig och prata massor och så.
Till sist sitter jag på balkongen och bara SKRIKER efter henne men det hjälper inte. :-(
Vad ska vi göra Zammy ???

Dui och Deco sa...

Vi har samma problem vi också! jag tror att detta är en fråga att driva i Sippos parti.
Tasskram Dui och Deco

Tre katter sa...

Vi tycker också det är helt värdelöst när vi inte får lika mycket uppmärksamhet! Vi inbillar oss iallafall att vi får mindre godis då! :)

Tasskramar!
//Tre katter