torsdag 17 december 2009

Tjock-bert har blivit stor...!

Mille går ibland under namnet "Tjock-Bert" här hemma. Endast gulligt menat givetvis! Fast igår var jag tvungen att väga honom för jag tyckte att han faktiskt hade blivit lite tyngre. Förra gången vägde han 9,7 kg och hade gått ner några hekto sedan vi bytte torrfoder.

Igår vägde han in på;
10,6 kilo

Vad ska det bli av den här herrn tro?? Jag tror att både han och mamsen får börja med träningsläger nu i helgerna så 6-packet är redo inför sommaren =)

Fler bilder på grabbarna kommer från och med nästa vecka då mamsen får 3 härliga långa veckor ledigt. Då ska det fotas!!

7 kommentarer:

Pius sa...

Jisses vilken rejäl grabb 10,6 kg.

Jag har två mco, den ena på lite över 5 kg och den andre på 7 kg. Men den sistnämnde klumpen har en rund mage som jag misstänker väger lite;-)

Pius

Skat-Ann sa...

Ser fram emot massor med foton

Anonym sa...

Ojdå, jag ligger i lä har jag insett. Hmmm... Hihi!

Ser också fram emot bilder på er!
Tack för besöket i min blogg, det är roligt att ni fortfarande läser den!

Tassar från Azlan.

Dui och Deco sa...

Det måster vara en VÄLDIGT tung päls..Tasskram

Ligans Talesman sa...

Ja jösses amanda.

mooch sa...

Väldigt tung päls är det =) Nä, skämt å sido, lite mage finns det ju, det kan inte Mille sticka under stolen med men han är en STOR kille. Mycket att hålla i när åskan går =)

Flipper & Benny! sa...

Oj, vad du är stor Mille!!
Min mamma behöver också åka på träningsläger...ni kanske kan göra sällskap?! ;-)

Tass & Jam! ~ Flipper ~