fredag 15 januari 2010

Orka leka

Jag hade tänkt mig ytterligare en slappardag men storebrorsan skulle ha mig till att leka... va, nu liksom... orka!!;
Mille leker

Brorsan var det full fart på med en gång liksom, jag fattar inte var han får all energi ifrån...??
Mille leker

Så jag övade lite katt-yoga istället. Jag vann lätt mot Zammy i grenen "sitta still längst!"
Mille leker

Sedan hade jag i och för sig lite problem med grenen "gömma sig bakom hinder" men jag vann liggtävlingen utan att anstränga mig för mycket faktiskt!!
Mille leker

Spela boll när man ligger ner går visst Zammy!! Så det så!
Mille leker




3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar också att leka lekar som "ligga still längst" och "coolaste sittstilen." Väldigt underskattade grenar i kattkampen.

Dui och Deco sa...

Hi , hi ser bra ut! Ibland måste man låta andra vinna också för de blir så ledsna annars. Tasskram

Inkan o Ligan sa...

hahhahahhah
Ja du "lilla" gubben.
Motion är inte din grej riktigt.
*ler*