torsdag 2 september 2010

Vakt i kattgården

Mille är alltid på sin vakt i kattgården. Vid dörren till kattgården kan han sitta och spana länge. Speciellt om man själv just gått ut genom den. Då låter han grannarna höra att han är missnöjd. Man får INTE lämna kattgården utan hans tillstånd!

Mille är vakt i kattgården
"Mamsen, vart är du på väg nu? Du vet att du inte kan lämna mig här alldeles ensam, inte ens för att plocka av blåbären. Då blir jag LEDSEN!"

Mille är vakt i kattgården
"Se här så söt jag är. Kom tillbaka nu. Pleeeeeaaaaaase!"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fyjam så elakt att lämna stackars missen helt ensam och övergiven. Hoppas du blev gosad med och fick massor av tröst och godis.

Dui och Deco sa...

Även om man har världens bästa gård så kan man faktiskt inte bli övergiven hur som helst! Nosbuff

Inkan o Ligan sa...

*fnissar*
Ja, man kan ju fundera på vad Matte tänker på när hon lämnar den självmordsbenägne psykiskt instabile Mille sådär ??!!

Buffe o Vinnie sa...

Gose! Jag tror nog allt det bor en riktig beskyddare i hemlighet i dig Mille - en sådan som man vill hålla i när åskan går. Nosbuff o gos!!

Tre katter sa...

Hur söt som helst!!! :)

Tassar från Zeke, Texas & Hajen

Åsas blogg sa...

Åhh, vilka fantastiskt vackra katter!! Skulle så gärna ha en main coon, men mina borderterrier säger NEJ! kanske blir det en ändå i framtiden! Tills dess får jag nöja mig med att titta in på sidor med dessa underbara katter!
Åsa
www.svinghammarskennel.com