torsdag 20 januari 2011

Lite julbilder

Så här, en lagom bit efter jul, är det väl dags för lite julbilder. Hmmm, det enda egentligt juliga med dem är att de är tagna dagen innan julafton så man kanske egentligen ska säga att det är sängmysbilder istället =)

Zammy berättar: "I julas var vi och hälsade på morbror Max och morbror Linus som bor hos min mormor och morfar. Linus hade växt jättemycket sedan vi såg honom sist men han var precis lika leksugen som jag kom ihåg honom. Morbror Max var dock fortfarande ganska butter trots att jag försökte vara snäll och skötsam...

Efter alla lekomgångar med Linus så visade han mig och Mille var han brukar sova och då tog vi oss en tupplur där, jag, Mille och Linus:
Mysfarbröderna
"Här ligger vi i godan ro, Linus, Mille och jag, Zammy."

Sängmys
"Jag och brorsan har intagit sovställning"

Mysfarbröderna
"Mille har just fått reda på att tomten kommer snart med en massa presenter så han är nöjd!"

Mysfarbröderna
"Morbror Linus har rullat ihop sig till en bulle"

Mysfarbröderna
"Morbror Max ville inte umgås med oss andra så han softade vid elementet i badrummet han".

Allt som allt hade vi en väldigt trevlig jul men det är ju lite jobbigt att vara lekmorbror hela tiden så det var rätt skönt att komma hem också. "Borta bra men hemma bäst"!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja eh..... jag gillar julbilderna?! fniss
Men fina missar är det dock.
tazz från ligan och matte

Dui och Deco sa...

Ni är så fina! Härlig plats att ligga på. Nosbuff