torsdag 6 oktober 2011

Invisible bird hunt

Zammy älskar att jaga fåglar. I sommar har han tagit totalt 7 stycken. Fast vad han jagar för sort här... det är frågan;

Zammy och invisible bird
"Hmm, vilken lattjo liten pryl. Vad är du för nån...?"

Zammy och invisible bird
"Ska du rymma nu...?"

Zammy och invisible bird
"Vad sa du... sa du??"

Zammy och invisible bird
"Sånt säger man inte. Ta den här tassen du!!"

Zammy och invisible bird
"Eller den här, ka-pow!"

Zammy och invisible bird
"Flaggan i topp, du är min!"

Zammy och invisible bird
"Hmm, han rymmer igen... Olaglig reträtt...!"

Zammy och invisible bird
"Fuskis!"

Zammy och invisible bird
"Jag har dig..."

Zammy och invisible bird
"Nu har jag dig...!"

Zammy och invisible bird
"Ehhh..."

Zammy och invisible bird
"Nu är jag säker... tror jag!"

Zammy och invisible bird
"Där satt den...(tror jag)!"

Zammy och invisible bird
"Han stack mamsen! Osportslig j-kel tycker jag!!"

5 kommentarer:

Bezzie's och Magou's matte sa...

Jestanes - vilken päls den katten har!!!

Unknown sa...

Varför delar han inte med sig till Mille ? *ler*
Du ska få en fågel i julklapp gubben. Puzz

mooch sa...

Ja, han är verkligen en riktig luddrumpa. Man ska väl knappt nämna i sammanhanget att han har en tredjedel av kragen rakad (syns lite på sista bilden att den är inte lika full på hans högra sida).

Mille gör sitt bästa för att låna lite av Zammys krage. Ibland ser man att han har tagit sig en tugga och försöker "spotta" ut den på sin egen päls ;)

Dui och Deco sa...

Vilken fegis som smet ;-). osbuff

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Vilken j.kel som smet HELA tiden :(