fredag 30 december 2011

Foderbilen, vilken service!

Hade fått slut på både torrfoderkulor av den "goda" sorten samt kattsand. Glömde beställa innan jul och tänkte att jag fixar det i mellandagarna och räknade med att det skulle komma efter nyår. Beställde 28 december, 30 december 10.00 är paketet utanför dörren. Vilken fantastisk service!

Grabbarna blev överlyckliga för att äntligen få "gott" torrfoder. Mamsen hade även beställt en rolig vippa som det tuggades på livligt;

foderbilen, zammy, vippa
Zammy var först ut att testa nya vippan, den uppskattades oerhört.
foderbilen, mille, vippa
Även Mille diggade den. Dock så tyckte han att det var godare att tugga på bjällran än på den rosa saken... tokmisse!
foderbilen, mille, vippa

Har du inte testat Foderbilen innan så rekommenderar jag verkligen att du gör det. Bra urval av varor, fri frakt när man beställer över 500 kronor och en fantastisk service.
> Testa Foderbilen

5 kommentarer:

Unknown sa...

Problemet är bara att man måste beställa tid när man bor som jag, och det kostar. Trist :-(
SÅ, jag utnyttjar mina vänner. :-)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Det var snabbt jobbat :)

Wikki sa...

Gott Nytt År, luddkompisar!
NosPuss Wikki

Rebellen sa...

Åh va härligt! *tassarna upp*
Här har vi provat men la ner det igen.
Gott nytt år önskar vi er! Nospuss

Anonym sa...

Wow, vilken service!

Härliga badbilder i föregående inlägg! :)