torsdag 10 maj 2012

Alla babygrejor ska lukta "oss"

Vi har haft väldig tur när det kommer till babygrejor så vi får och får låna väldigt mycket av kompisar. För ett tag sedan så kom vi hem med en babylift (en korg som man sätter som insats i barnvagnen och enkelt kan lyfta ur och bära bebis i). Det tog ju inte lång stund innan den var ockuperad till sista plats. Här ska det lukta "hemma" med en gång och det sköter båda våra missar om så duktigt så;


Zammy i babyliften  
"Det är väl klart att jag ska ligga här. Perfekt plats för en lurvig Zammy ju!!" Zammy i babyliften  
"Den där blixtsaken i högsta hugg hela tiden. Nu drar jag! (fast ta det lugnt lilla liggprylen, jag kommer strax tillbaka så vi kan få lite egentid du och jag)..."

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Bra att kattifiera sakerna med en gång! Dessutom pasar du bra i den! Nosbuff

Unknown sa...

*asgarv*
Det där blir toppen.
Hoppas ni har gott om kompisar efter som ni måste skaffa TRE av allting. Och jag vet att du inte väntar trillingar. :-)
Tazz&Kram

Pelle sa...

Om man nu ska ha en liten människa i den där grejen så e det lika bra att den genast får känna sig hemma, dvs det ska lukta av er, dofta menar jag så klart.