söndag 5 oktober 2008

Jag är väl inte skitig

Jag förstår ABSOLUT INGENTING. Så ligger man i godan ro och njuter av dagen, jag och brorsan. Det har ju ändå regnat hela dagen så vad annat kunde man göra. Så här såg vi ut;


Jag Zammy.


Mille brorsan.


Vi till och med slumrade ett tag ihop!!

Så kommer mamsen och påstår att jag behöver badas. Va, skulle JAG behöva badas. Vilket sk-tsnack. Ser den här pälsen något annat än välputsad ut va!! :frissa:


Och inte nog med att hon slängde mig i badkaret och badade mig. Pappsen fick tag på brorsan och badade honom! Nu ser vi ut så här:




Jag menar, "tack för den Televerket"! Det kommer ju ta en evighet för pälsen att torka. Och så påstod mamsen förresten att hon inte var färdig. Hon påstod att varmvattnet tog slut.... Tttttt, jag vet nog bättre jag. Hon gjorde det säkert med vilje. Så hon sa något om att vi får bada igen snart.

Pyttsan att vi ska!

Over and out from Zammy



En liten input från deras mams också... Ja, Zammy behövde bada och Nej, jag gjorde inte slut på varmvattnet med vilje även om min son tycks tro det. Han var faktiskt jätteduktig ända fram till det blev för kallt. Mycket duktiga grabbar måste jag säga!!

Inga kommentarer: