måndag 27 oktober 2008

Vi hjälper mamsen att sy

Måste ju visa mina snälla grabbar. De spenderade timmar med mig när jag skulle sy deras burskynke till deras första utställning. Här kommer min käcka små hjälpredor:


Zammy: "Mamsen, om jag drar här borta så kan väl du rätta till på din sida, OK?"


Zammy: Jag tror faktiskt du har valt rätt färg, den verkar passa mig.


Zammy: Är du säker på att du tagit till tillräckligt med sömsmån här, jag menar, BÅDE brorsan och jag ska ju få plats i buren va!!


Mille: Om jag gömmer mig bakom stolsbenet så ser inte mamsen att det är jag som drar i tyget här nere... he he he!


Mille: Sk-t också, hon flyttade på sig. Suck!


Zammy: Som modeskapare så vet jag ju inte riktigt om det här känns bra... kanske ska mäta lite här borta eller så...?!


Mille: Det här tyget var mycket coolare! Passar min stil precis!


Mille: Vad säger du, ska du klippa här?? Det går ju inte när jag ligger här fattar du väl... duuuh!


Mille: Nä mamsen, jag orkar inte mäta nu, jag tar en paus!


Mille: Lägg dig här och softa med mig istället så syr vi sedan, OK?!


Och så här blev det när grabbarna väl var på plats. Inget puttenutt här inte, här kommer kommando-grabbarna :grin: :

Inga kommentarer: