tisdag 31 mars 2009

Äta kycklingvingar?

Mamsen fick tipset att vi gosingar här hemma skulle tycka om kycklingvingar... Vet inte riktigt hur hon kunde gå på det. Råa kycklingvingar luktar gott men var inget kul alls att äta!

// Zammy

Mmmmm, jag tackar för tipset till mamsen. Råa kycklingvingar är mumma! Jag satt och tuggade och smaskade minst 15 minuter! Fast det var nästan roligare att bära runt dem i huset och gömma dem på olika ställen som under fåtöljen och så... Det tyckte förstås inte mamsen...

// Mille

Här kommer lite bilder från spektaklet!

// Mamsen

Mille äter kycklingvingar
Mille: "Mmmm, det här doftar mumma!"
Mille äter kycklingvingar
Mille: "Rör INTE min kycklingvinge brorsan, då åker du på en propp!!"

Mille äter kycklingvingar
Mille: "Segt snask det här! Och vad mycket godare det var att äta från köksgolvet än tallriken. Matplatsens placering sägs ju vara viktig för helhetsintrycket och jag kan bara hålla med!"

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hm, råa kycklingvingar jamar ni? Själv brukar jag tigga till mig av den kyckling som husse själv tuggar på. Då vet man att man inte blir avmaskad efteråt. *tass*

mooch sa...

Kycklingen har varit fryst innan så det bör vara minimum av sånt man inte ska ha i sig =)

Tre katter sa...

Ser gott ut det där, Mille. Om man har tur så kanske man får prova någongång! :)

//Zeke

Ligans Talesman sa...

hihi Vilken tur att nån av er gillade dom iallafall.
Vitöra och Puzzel hälsar att det är *Mums Mums*