torsdag 19 mars 2009

Snygga (o)nödiga saker med katter på!

Det där med att hitta snygga och stilrena kattgrejor är inte alltid lätt. Pluttinuttgrejorna som endast är prydnad och inte har någon funktion går bort helt och hållet för min del (för det mesta). Däremot kan jag tycka att siluettkatter och liknande är väldigt snyggt. Därför har jag fastnat för kattgrejorna från Pluto Produkters. Ni känner säkert igen dem, eller loggan:


Från dem så har jag till exempel en nyckelring och handdukskrok:


Blir sugen på lite mer efter att ha surfat runt på deras hemsida *smile*

3 kommentarer:

Tre katter sa...

Den där kroken har vi!!!!!!!! :)
Då våran matte också gillar mer stilrena saker passar "Pluto" även oss perfekt! :)
Kroken (och andra Pluto-grejer)finns bland annat att köpa på Lagerhaus om någon undrar! :)

//Tre katter

mooch sa...

Lagerhaus är ett trevligt ställe =) Dags att göra en tripp dit snart tror jag!

Anonym sa...

Tack Marianne! Så fastnade man framför avdelningen fnuttel fast massor av saker väntar på åtgärd.

Lagerhaus var det ja - ekorre hängaren blir jättebra i badrummet för halsband och annat