fredag 6 november 2009

Blir nog ingen Birka för Zammy

Igår fick jag ett mail från Birkas utställningssekreterare där det stod att anmälningarna inte hade kommit dem tillhanda förrän 4 november. Jag skickade dem till min klubb så de hade dem den 26:e. Lite i snävaste laget, jag vet men ändå. Och så fick inte de iväg dem förrän den 3:e så Birka hade dem den 4:e.

Jag vet att regler är till för att hållas men;
* när nu betalningen var inne i tid
* det bara rörde sig om några dagar
* samt att utställningen är långt ifrån full
så tycker man ju att det kanske kunde gått ändå...

Ja ja! Men usch vad tråkigt. Nu blir det ingen utställning för Zammy mer i år. Suck!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så synd. Stackars er. *tröstartass*

Buffe o Vinnie sa...

Fy sjutton så tråkigt. Hade sett fram emot o va på utställingen tillsammans med er. Hoppas vi ses öndå om du kommer förbi o tittar. kram!

Dui och Deco sa...

Hoppas att ni kan få dem att ändra sig. Tröstartass

Tillemora´s sa...

Tråkigt =( Jag har alltid trott att dom går efter inbetalningsdatum.....
Kram Maria & co

Tre katter sa...

Vad trist :(
Jag har också trott att de gått efter inbetalningsdagen..?
Jag betalade anmälningsavgiften till Ädelkatten rätt sent.. men postade själva anmälningen ännu någon dag senare, men ändå 1 vecka innan slutdatum. Få se om det blir likadant där..

Tasskram
Tre katter med matte

mooch sa...

Det blir inget Birka för oss. Jag har full förståelse för att de måste ha in alla uppgifter innan slutdatum. Jag betalade ju helgen innan sista datum samt att min klubb fick min anmälning på tisdagen och den skulle vara Birka tillhanda på fredagen så... Det gäller att bestämma sig mer i tid nästa gång helt enkelt. Lite synd är det dock!

Inkan o Ligan sa...

Men va fan??!
Första gången jag hör att en klubb kör på att ANMÄLAN kommit in i tid !!!
ALLA andra går på inbetalning.
FY för Birka.
USch