torsdag 29 oktober 2009

Zammy anmäld till Birka

Och så fick då även jag tummen ur. Har haft mycket den här hösten så efter augustis utställning så har jag inte anmält till något annat, förrän nu. Zammy är nu anmäld till Birkas utställning 28-29 november, båda dagarna. Av vad jag förstått av diverse foruminlägg med mera så bör det finnas plats kvar så vi hoppas på det bästa. En annan rolig grej är att en av mina favvo-domare är äntligen med till denna utställning. Vem undrar ni? Raymond Saetre så klart! Hoppas, hoppas!



Zammy är dock än så länge inte så vidare begeistrad. Jag har förvarnat honom om möjligt bad i helgen med inpackning och allt. Han svarade med att fälla båda öronen och gå sin väg... Undra vad han menade med det...?! *smile*

5 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Bad?! Ska det vara nödvändigt redan, det är ju långt kvar. Tasskram

brollekatts sa...

Håller tummarna för dig och din vackra rödtott!!!!
Och att ni får R.S, det känns alltid lite extra bra när man får sin favvodomare.

Tass o kram från Lena och grabbarna i Uppsala

mooch sa...

Dui och Deco: Kanske låter lite tidigt med bad nu men Zammy har rätt mycket tovor och det är ju inte så skönt. Att bada honom nu skulle egentligen bara vara för att hjälpa till att ta bort tovproblemet. Sedan lär det ju behövas ett utställningsbad närmare den stora dagen...

brollekatts: Tackar för tumhållning. Vi håller tummar och tassar här med =)

Tre katter sa...

Raymond är grym!
Det var honom vi hade när Hajen blev IP! :)
Hoppas ni får honom! Vi håller tassarna att det skall gå bra!!

Trevlig helg!

Tassar
//Tre katter

Wikki Bloggkatten sa...

Välkommen på HalloweenParty på min blogg! KattFest hela natten! Nånstans i festkaoset finns en liten tävling, om du skickar din Halloweenbild till mig!
Smyg förbi och sväng din svans!
TassKram Wikki