onsdag 22 februari 2012

Zammy och Mille på kattkollo

För två veckor sedan så var vår mams och papps iväg till något som de kallade för "Alperna". Inte vet vi vad det var men under tiden så fick vi flytta hem till Buffe & Vinnie på kattkollo. Det var lite läskigt att sätta tassarna på någon annans golv men efter några timmar så kände vi ju igen både Buffe och Vinnie. Här hade vi ju varit innan. Här kommer lite bilder;

"Här så leker vi i deras super-coola klösträd! Buffe överst, sedan Vinnie och sedan jag, Zammy!"


"Kolla, vi kan sitta allihop i samma träd! Buffe överst, sedan jag och Vinnie och längst ned är Mille!"

"Här hänger jag och Vinnie i sängen som värsta Yin & Yang!"
"Åh vad du luktar gott Vinnie. Får jag pussa?!"

Gose-fisar!
"Tydligen tycker Vinnie att jag har mjukaste, fluffigaste och rödaste magen att vila huvudet mot ;)"

"Åh så skönt livet kan vara!"

"Vi struntar i middagen va och bara softar här?!!"

Massor med tack till Sandra och Tobias (och Buffe och Vinnie så klart) som passade våra gosefisar.Det verkar som Zammy & Mille verkligen trivdes och Buffe & Vinnie är SÅÅÅÅ välkomna i sommar på kattkollo hos oss! =)

4 kommentarer:

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Ni verkar ju ha varit på ett alldeles purrfekt kattkollo :)

Dui och Deco sa...

Så fina ni är tillsammans allihop, skönt när det är bra på kollo! Nosbuff

Unknown sa...

En tredje katt kanske, så Zammy får en polare. :-)
Kram

mooch sa...

Hur tror du Mille skulle reagera på en tredje katt Inkan??!! ;) (fast för Zammys skull, jo absolut!).