tisdag 2 april 2013

Det är MIN hakklapp

Det har varit dåligt med uppdateringar här på sista tiden måste jag säga. Morsan verkar helt upptagen med den där lilla tvåbeningen fast jag och brorsan är god hjälp också. Tyvärr inverkar det dock lite på tiden att uppdatera online. Vi ska se vad vi kan göra åt detta...

Det har hänt mycket här under de första månaderna iallafall med lillasyrran. Vi börjar känna varandra bättre nu så vi kan busa lite mer. Här så leker vi dragkamp med en av hennes hakklappar;

 photo 130109-hakklapp-01_zps4ddabd87.jpg
"Titta mamma, jag har den, jag har den!"
 photo 130109-hakklapp-02_zps20ec3934.jpg
"Den är min, den är min!"
 photo 130109-hakklapp-03_zps4e7b3d4c.jpg
"Kolla mamma, jag vann!!!"

Hon kan vara lite irriterande den där saken när hon vinner.... Nåja, jag springer fortare än henne iallafall, så det så!

Tazz från Zammy

2 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

Kuliga bilder på er.
Tack för att vi fick se dragkampen.
Hon blev glad lillsyrran över vinsten ;-)

Kram
/Julia

Dui och Deco sa...

Tja lite roligt ska man väl kunna ha med dem kan man tycka! Nosbuff