fredag 12 juli 2013

Morbror Linus på hög nivå

I våras var jag nere hos mina föräldrar och hälsade på lite. Då fick vi se Morbror Linus göra något som han inte får. Han "klättrade på fönsterrutorna". Linus är inte en stor kille, max 4 kg så han får plats lite varstans och är duktig på att balansera. Här har han tagit sig upp på en mycket smal fönsterbåge och spatserar helt enkelt runt;

Linus photo 130407-linus-01_zps2d19fbbf.jpg
"Titta mamsen vad jag kan! Här ser jag bra ut i trädgården. Perfekt utsiktsplats!"

Linus photo 130407-linus-02_zps5911c7a9.jpg
"Ja ja, jag ska gå ner. Ta det lugnt!"

Linus photo 130407-linus-03_zpsa69fd184.jpg
"Se, det var ju inga som helst problem. Vad tjatar ni om?!!"

2 kommentarer:

Bezzie's matte sa...

Rekommenderar bredare fönsterbräden och kattvänliga trappstegar.
Förresten rekommenderar jag bredare fönsterbräden klädda med liggvänligt, mjukt och stoppat material. Gärna färgasvtämt mot katten....

Unknown sa...

*håller för ögonen på Bandit*