söndag 16 november 2008

Bloggutmaning!

Vi har blivit utmanade av Texas, Zeke och Hajen. Bäst att svara upp på detta! Så här funkar det hela:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

7 saker om Zammy och Mille

1. Vi äter det mesta! Förutom Mjau Tetrapack och Royal Canins Maine Coon kulor som är vardagsmat så testar vi gärna grönmögelost, kebabtallrik och vaniljglass:
// Zammy

2. Zammy hatar att bli borstad men jag tycker det är rätt ok, kanske för att jag inte är en sådan luddrumpa! // Mille

3. Jag är den bästa klättraren i den här trädgården. Längst upp på hustaket är min rekordhöjd! // Zammy

4. Jag blev rädd för mormor och morfar när de hälsade på. De var så stora och läskiga så jag gömde mig när de kom! Men efter de hade varit här i någon timma så var de rätt OK, särskilt när morfar bjöd på skinka!! Mums! // Mille

5. Jag borstar alltid lite på kattlådans kanter och tak efter jag varit där. För säkerhets skull. Man får ju inte lämna några spår efter sig! // Zammy

6. Jag låter alltid Zammy vinna i morgonbrottningen så han inte ska bli på dåligt humör under dagen! // Mille

7. Pffft, vilket skitsnack. Jag vinner i morgonbrottningen för jag är BÄST, så det så! // Zammy


Vi utmanar:
Nalleman och Valentin
Nosbuffaren
Valentine (Linda Karlström)
Felicula
Stella och Stampe
Brollekatt
Ligan

2 kommentarer:

Tre katter sa...

Hihi! Kul att ni antog utmaningen!! :)
Alltid någonting nytt man har lärt sig om er!
Gos, gos!
/Zeke, Texas & hAJeN

brollekatts sa...

Blogger brollekatts sa...

Hej på er snygga killar + matte!

Nu måste vi tänka till lite grand! Brolle: Ja, jag ska ta ett snack med Svarten här! Under tiden får våran matte kika in på eran blogg!
puss puss på er Zammy o Mille