torsdag 5 augusti 2010

Badpojken Zammy

Och här kommer även en drös med badbilder på Zammy, något som han själv gärna hade sett att jag inte la upp men jag kan inte låta bli. Han är ju SÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖT! =)

Zammy Maine Coon är badpojk
"Om du tror att jag kommer förlåta dig för det här inom kort så har du FEL mamsen!"

Zammy Maine Coon är badpojk
"Det kommer ju ta flera timmar innan det här torkar... hmmm, skönt att solen skiner iallafall..."

Zammy Maine Coon är badpojk
"Ja, jag har tagit katt-yoga-lektioner av Nike. Det är väl inget problem att sitta så här..." (Nike bodde tidigare hos Inkans Liga men bor nu hos familjen Borrman istället där hon praktiserar sin yoga var och varannan minut *smile*)


Zammy Maine Coon är badpojk
"Åhhh, lurv i munnen. SUCK!"

Zammy Maine Coon är badpojk
Yoga-ställning "blöta kissen", utförd till perfektion!

Zammy torkade alldeles utmärkt men han var inte speciellt glad på sin mams, men, hon tar det med ro. Zammy blev ju så fin! =)

4 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Ser lite sur ut ;-). Matte lindade in mig (Dui) i en blöt handduk när det var som varmast för jag vägrar att bada. Det var lite skönt men det kan jag ju inte jama. Skönt med lite svalka när det var som varmast. Nosbuff

Daniel sa...

åh en söt liten tiger!

bageera sa...

vilken skön stil... Jag bosatte mig på duschgolvet när det var som varmast... Brukar också vara med när matte o husse duschar

Unknown sa...

Men sötnosen då.
Nej, jag skrattar nte alls.
:-)))))))))))))))))