måndag 9 augusti 2010

Det är en sådan där.... måndag...

Det här verkar ju bli en bra dag... ehhh not. Jag är riktigt sömnig, även efter morgonduschen. Sambon har ställt fram en djup tallrik till mig på köksbänken. Det enda jag behöver göra är att ta fram yoghurten och hälla upp. Mille har hoppat upp på köksbänken och sitter och väntar på gos. Vad gör jag då tror ni?

Jag tar fram kattmaten och börjar skeda upp den i min yoghurt-tallrik. Hinner faktiskt skeda upp hela 3 skedar innan jag inser vad jag håller på med. Mille var supernöjd med en andra frukost, hans mams var inte fullt lika glad.

Dagen fortsätter med att jag glömmer datorn hemma, kommer på det när jag kommit till jobbet och får åka hem igen... Vad ska mer hända idag tro?

Tur att man fick sig några rejäla asgarv av Inkas inlägg om drog-Tamlin och depressions-Mille;
* Tamlin knarkade rejält idag
* Mille, din present är här

2 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Ibland är det mycket!
Läste Ligans inlägg, underbart! Nosbuff

Unknown sa...

Hysteriskt asgarv.
Yoghurt och mjau är kanongott.
:-)))))))))))))))))))))))))))))