torsdag 15 september 2011

Strafftjänst i tvättstället

Fy vad mamsen är orättvis. Hon sa att jag var tvungen att tvätta tvättstället med tanke på att jag luddar av så mycket där. Bara för att jag tycker om att ligga där och kolla läget;
zammy,badrum,tvättställ
"Se, så ligger man här i godan ro och bara njuter. Så kommer mamsen och klagar på att det alltid finns tassavtryck och ludd i handfatet och så är man tvungen att tvätta tvättstället..."

zammy,badrum,tvättställ
"Och ända sättet för mig att tvätta tvättstället är ju med tungan..."

zammy,badrum,tvättställ
"Thhhsssååå mamthen, äääää deeee reeeent noooog nuuu??"

Tazzz från Zammy

3 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars stackars du.
Här hemma är det samma sak.
Tazz&Kram Prinsen

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Jag hade gärna städat upp i handfatet efter mig om jag haft ett sånt mysigt handfat som ni !
Här har vi ett fjantigt litet handfat på vår toa som jag INTE får plats i längre :(

Dui och Deco sa...

Matte är väl avundsjuk för att hon inte få plats.Nosbuff