måndag 28 juli 2008

Milles första dag hos oss

Lite bilder från första dagen (när vi väl orkade masa oss ur sängen efter den natten)...


Frukost intogs bredvid varandra


Lektajm!


Denna leksak var JÄTTEKUL. Döda råtta kunde man hålla på med länge!!!


En höger-jab


En vänster-jab (kolla förresten in sitt-stilen!!)


Man måste slå igenom slaget så det blir bra!


Lägga sig på råttan fungerar också!


Åhej!


Jag SKA fånga dig!


Nu börjar det bli jobbigt, jag lägger mig ned och slår på råttan istället!


Zammy vill vara med och leka!


HUR lyckas man göra så här med tassarna?????


Ja, jag vet att jag borde skrivit C-E-N-S-U-R på denna bild men den var bara för kul för att inte visa!! Spagat-missen!


Zammy tyckte det var roligt att leka med Milles svans...


...eller krama klösträdet!


Sedan intog faktiskt softar-mode med tanke på värmen!


Ska du väcka mig med den där saken rakt i fejan nu igen??!!


Även Zammy var helt utslagen!


Trött blir man av att flytta hemifrån!

Det har gått riktigt bra med missarna över lag idag. Väldigt lite fräsande och väldigt mycket bus. De busar inte riktigt "ihop" än utan det består mer av att Zammy jagar Mille som inte riktigt vet om han ska tro att det är lek eller allvar. Men, det här känns bra! Speciellt som Mille spenderat delar av kvällen i knät på mig i soffan.

Dags för sängen! Får se om grabbarna håller med mig, jag är inte riktigt så säker på det!

Inga kommentarer: