torsdag 6 november 2008

Mamsen, jag blir ju åxå...BLÖT!!

Och nu var det ju även dags för Zammys tur att bada:


"Va, vad skådar mitt norra öga...?!"


"Åh nej, det är den där duschen igen. 17 åxå, nu blir jag ju så blöt och kall!"


"Hmmm, ja, kanske inte så illa ändå... känns ganska gott i kragen...!"


"Fast mamsen, badsvamp? Åh lödder? Är inte det för brudar?"


"Sluta dra mig i svansen, den behöver INTE tvättas!"


"Okej då, får la gå för den här gången då"

Zammy var så himla duktig. Satt för det mesta alldeles snäll i badkaret, antingen för sig själv eller i knät på mig. Mot slutet så hördes det dock MYCKET LJUDLIGT vad han tyckte om att bli badad. Han ville INTE vara med mer om det. Men ändå, inga klossor eller något. Puss på dig mamsens älskling!

Och ja, vad gjorde då Mille?

Softade så klart!

Och här har vi en nybadad fis. Pälsen ser något större ut när den är fönad kan man ju lungt påstå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Luddrumpan!