måndag 29 mars 2010

Pappsen... sluta kramas...!

Här är det tvångsgosning på hög nivå. Ingen av grabbarna verkar tycka det är riktigt kul att ligga under filten hos pappsen...

Mille under filten
"Men hörrdu, jag är en STOR kille nu och behöver inte ligga under filten!"

Mille under filten
"Vaddå för att DU vill... Ska jag bita dig i näsan?"

Zammy under filten
"Pappsen, det här är faktiskt inget vidare roligt..."

Zammy under filten
"Åh vad du ska få igen... så snart jag kommer loss. Nästa hårboll kommer ligga på DINA brallor, så det så!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett typiskt fall av tvångsgosning. Jag har själv blivit utsatt för det upprepade gånger. Jag håller med dig "vaddå DU vill?" Är det inte vi som bestämmer va?!

Dui och Deco sa...

Även vi blir utsatta för detta ibland "jobbigt" men man får ta det som en kattlimang att de saknar gos. Nosbuff

Inkan o Ligan sa...

Gillar sista bilden.
Lagom talande blick där va?!