måndag 8 augusti 2011

Ligger vid dammen och filosoferar

Mille brukar ofta ta tillfället i akt att gömma sig i någon rabatt och sträcka ut ordentligt på jorden och filosofera. Nya dammen har tydligen perfekta jordfilosoferarhögar:
Mille, Dammen
Man får smyga sig på honom långsamt genom buskar och blommor så man inte stör filosoferarkatten...

Mille, Dammen
"Meh mamsen, tror du du kan smyga dig på mig med den där klicksaken. Jag är faktiskt en Coooonis med extra stora öron så jag hör ALLT!"

Nya dammen är definitivt en favorit!

5 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Bra kattoflage! Nosbuff

Nea theCat sa...

Haha Mille såg måttligt glad ut över att bli störd i sin kattitation. :)

Nosgos

Unknown sa...

haha Som om Mille inte ALLTID ser måttlig road ut. Puzz gubben. Jag vet nu vad som ska råda bot på det hela. En TrädgårdstomteFru. :-)

mooch sa...

Mille: "Hmmpfhhh, trädgårdstomtefru. JAG ÄR SKEPTISK!!"

=)

Unknown sa...

Ska du inte vara.
Det kommer bli såååååååå fint ska du se. fniss