onsdag 13 augusti 2008

Zammy beklagar sig

Nu är det hög tid att mamsen visar lite foton på mig också, tycker det har varit lite för mycket på den där brorsan som behagade flytta in för 2 veckor sedan. Här är iallafall jag, Zammy:


Jag tycker mycket om att vara ute i trädgården.


Här kan man spana...


...på fåglar och annat!


Ibland får man syn på något riktigt intressant!


Då gäller det att vara redo...


...språnget måste vara perfekt avvägt!


I jordgubbslandet bor det monster!


Det har jag sett många gånger!


Så här måste man hålla rent varje dag genom att hoppa och skutta i plantorna. Mamsen påstår att jag inte ska göra det för hon pratar något om att de röda gubbarna förstörs då... men, det är ju det som är hela poängen!!


Efter en hård kväll ute så måste man se till att fixa allt inne också. Man måste till exempel se till att mamsen sköter sig och skickar in utställningspapper i tid. Här ligger jag och vaktar dem så länge!!

Over and out från Zammy

Inga kommentarer: