måndag 31 augusti 2009

Lite bilder från CCC

Ja, det kanske är dags för en uppdatering från kattutställningen som hölls den 22 augusti i Sollentuna av City Cat Club. Lite bilder blev det men tyvärr har det inte funnits någon tid till uppdatering förrän nu. Så håll till godo, här kommer en hel drös med bilder;

Angus
Zammy i sin bur när mamsen äntligen fått koll på burskynket...

Angus
"Det är ju rätt så schysst här inne... bra jobbat mamsen!"

Angus
Burgrannen Angus får sig en tvättomgång av sin mams.

Angus
Zammy efter sin bedömning som det tog åratal innan vi kom upp på för assistenten hade glömt bort oss, trots att vi satt mitt framför domaren. Pah!

Angus
Så här ser en tvättäkta CAP:are ute *smile*

Angus
"Kan jag få softa här nu resten av dagen mamsen...?"

Angus
"Jag är faktiskt helt slut...!"


Angus
Danska domaren Dorte Kaae dömer MCO:er.

Angus
I väntan på bedömning.

Angus
Uttagning till panel!

Angus
Dorte dömde även skogisar.

Angus
Och här har vi Inkans Vitöra!

Angus
Vitöra, något motvilligt på bordet men det gick jättebra!

Angus
Cool kille!

Angus
Dorte gillade Vitöra!

Angus
Vitöra verkade gilla Dorte också!

Angus
Hmmm, vippa...!

Angus
Nä, det verkar jobbigt. Jag softar istället!

Angus
Inkan med Vitöra.

Angus
Inkan med Vitöra igen!

Angus
Dags för panel och här är Sandras Vinnie uppe. Nedan kommer en hel kavalkad på Vinnie när hon blir genomsynad från topp till tass.

Angus

Angus

Angus

Angus

Angus

Angus
Lone Lund var sista domare ut att klämma på Vinnie. Här ser det verkligen ut som om Vinnie har ett och annat att säga Lone. Lone hade nog ett och annat att säga Vinnie också.

Tack CCC för en mycket trevlig utställning!

2 kommentarer:

Inkan och Ligan sa...

Jättefina bilder Marianne ! :-)

Buffe o Vinnie sa...

Ja jättefina bilder, jag är jätteseg på att lägga upp mina ju fast det gått ett par veckor *skäms*

Kram Sandra o katterna