lördag 14 februari 2009

Dag 4 efter kastrering

Så här 4 dagar efter kastrering så mår Mille riktigt bra. Det har han gjort hela tiden sedan han kom hem från vetrinären. Idag var dock första dagen som han fick gå ut och vilken glad kisse det blev;

Mille ute
"Äntligen får man komma ut efter 3 dagars instängning. Åh vad skönt och luftar i pälsen!"

Mille ute
"Dum mams som stänger in mig så länge!!"

Mille ute
"Åh leka, det tycker jag är kul!"

Mille ute
"Meeh, ge hit den då!"

Mille ute
"Jag är en haj, rooooaaaarrr"

Mille ute
"Mmmm, gott med utekäk! Men kan jag få gå in nu mamsen, det är kallt om tassarna?!"

Fortfarande så fightas han dock rejält med Zammy, dock så startar Zammy själv minst hälften av fighterna, dumkissen. Det bekymrar mig dock lite att Mille fortfarande är så "hårdtassad". Zammy skriker verkligen i högan sky när han är fasthållen. Fast, som sagt, det har ju bara gått 4 dagar och det lär ju ta lite längre tid för hormonerna att klinga av.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Heja, på dom dumma grenarna bara! Visa vem det är som bestämmer.
*tass*

brollekatts sa...

Du är en riktigt VACKER kille Mille!
och jag är så avis på dig som har sån fin uteplats att vara på.
//kram brollekattfamiljen

mooch sa...

Ute är roligt fast lite kallt om tassarna den här årstiden...hälsar både Mille och Zammy.

Linda Gavin sa...

han är min favorit. älskar hans färger. skönt att det gick bra med kastreringen!