onsdag 11 februari 2009

Tema: Kärlek

Inte lätt det här med fototävlingar. Så har man skapat sig en bild i huvudet efter temat som ska efterföljas, i det här fallet "Kärlek". Man har gått och tänkt på det i flera dagar och så helt plötsligt så ser man det framför sig, temat utspelar sig verkligen mitt framför mig... men, kameran ligger i andra rummet.

Man säger till sambon, "stå kvar, jag ska bara hämta kameran". Kameran hämtas men ögonblicket är ju borta. Vad jag såg utan kamera var en supergullig bild med Zammy och sambon som njöt av en gosstund. Vad jag fångade med kameran var det här;

Zammy och K myser
"Hör du, din stora luns, släpp mig!"

Zammy och K myser
"Jag är inte alls ullig och gullig..."

Zammy och K myser
"...jag är en tiger, wrrrrooooaaarrrr!"

Zammy och K myser
"Pappsen, det här är verkligen inte roligt längre...!"

Zammy och K myser
"Och du bara står där och blippar med kameran, hjälp mig då mamsen!"

Zammy och K myser
"Ska det här verkligen vara nödvändigt?"

Zammy och K myser
"Ha ha, jag har fått loss en tass, nu ligger du risigt till pappsen...!"

1 kommentar:

Tre katter sa...

Haha!! Såååå typiskt! Man känner igen det sååå väl!