tisdag 24 februari 2009

Ska ni resa bort?

Jag och sambon har varit lite bortresta i omgångar och kvar i sovrummet ligger våra resväskor. Dessa har nu fått två nya invånare som inte kan tänka sig någon bättre sovplats. Så här såg det ut när jag kom in i sovrummet härom kvällen;

Resväskesovarna
"Vaddå inte ligga här?? Värsta bekväma platsen ju..."

Resväskesovarna
"Plus att ni inte kan få för er att åka bort utan att ta med oss. Så här tänker vi stanna, så det så!"

Resväskesovarna
Mer pascha får man leta efter!!

Resväskesovarna
"Vaddå, kan väl inte jag hjälpa att jag är snygg heller!!"

Resväskesovarna
Oooops, här råkade fotografen komma med på bild...

Resväskesovarna
"Ja, jag ligger bra här helt enkelt!"

Resväskesovarna
"Om du bara slutar flasha den där saken, jag försöker ju faktiskt sova här..."

Resväskesovarna
"Suck, ingen rast, ingen ro!"

2 kommentarer:

Tre katter sa...

Haha!
Jag ÄLSKAR också väskor!
Speciellt husses stora träningsväska! Den luktar lite härligt unket av svett och gamla träningsskor!! Mmmmmm för en sån som jag! :)

//Zeke

Anonym sa...

Ja, här är det bäst att man håller kollen så inte mamsen och pappsen plötsligt lämnar. Så, därför har vi tagit vaktuppdrag på väskorna framöver!!

// Zammy & Mille