torsdag 7 maj 2009

Zammy solar sig!

Här gottar sig Zammy i vårsolen!

Zammy solar sig
"Här har man perfekt ryggstöd och dessutom utsikt över större delen av kattgården, perfekt!"
Zammy solar sig
"Jasså, här kommer du och ska fota..."
Zammy solar sig
"Ja, gör det då. Jag tål att fotas på!!"
Zammy solar sig
"Åh vad det kliar i nästan, måste hålla fokus..."
Zammy solar sig
"Mamsen, har du inte fattat att det inte är så smart att fota i motljus...?!!"
Zammy solar sig
"Vaddå snygg ändå, det vet jag väl men jag vill ju bli BRA på bild...!"
Zammy solar sig
"Jasså blir det bra säger du...?"
Zammy solar sig
"Hördu, säg till den där gråa luddtussen att flytta på svansen. Den skymmer mina morrhår!"
Zammy solar sig
"Sådär ja. Perfekt och med blomma och allt"

5 kommentarer:

Inkan o Ligan sa...

Snyyygging.
han gör sig så bra i trädgården med sin fina röda färg.
kram

Tre katter sa...

Zammy, vi tycker du ser grymmare ut än någonsin! Pussnosen!! :)

Buff från
//Tre katter

Monica sa...

For noen utrolige flotte bilder du har fått på han her ( Mammas snuppedupp ) Storkoser meg på bloggen din hver dag .. selv om det er lenge siden det var noe för dette nå * ler *

Klem Monica

Elin sa...

Min favoritkisse!! PUSS!

Buffe o Vinnie sa...

Vackra vackra Zammy, härliga bilder i vårsolen!