tisdag 27 oktober 2009

Några fler Tamlin-bilder

Igår åkte Tamlin hem till Ligan. Både Zammy och Mille var helt slut hela kvällen och låg mest och snoozade, har en känsla av att de inte lekt så mycket på länge. Mille verkade dock nöjdare än Zammy att han åkt, nu har han ju fått tillbaka sin mams =)

Här är några fler bilder från Tamlins dagar här. Tyvärr så var min stora kamera ute på vift så den lilla kompaktkameran fick tjänstgöra. Det syns, tyvärr. Men men, bättre med några bilder än inga alls eller hur...;

Tamlin-vakt
Tamlin har tagit en av Zammys favvoplatser i burspråket. Han ser ut att trivas, eller hur?!!

Tamlin-vakt
Zammy längtar ut som vanligt...

Tamlin-vakt
Gospropp!!!

Tamlin-vakt
Ännu mer av Tamlin gospropp!!

Tamlin-vakt
Tamlin: "Vilken ryggtavla han har Zammy... Ska jag visa att jag kan göra en nacksving härifrån??"


Tamlin-vakt
Tamlin: "Titta, jag vågar sitta bredvid besten...!!!"

Enligt mig, sambon och Zammy så är Tamlin hjärtligt välkommen tillbaka. Mille förhåller sig något reserverad =)

3 kommentarer:

Tre katter sa...

Jätte härliga bilder!!!
Skönt för Mille att få ha sin mams för sig själv nu! :)

Tassar
//Tre katter

Dui och Deco sa...

Det är kul med nya kompisar ett tag men det är väldigt skönt när de åker hem så man får ha matte och husse för sig själv igen! Tasskram

Ligans Talesman sa...

*skrattar*
Vi tackar för erbjudandet men Matte säger att några resor blir det inte på lääääänge än.
Nå, är det nån som tror henne då ??
Nopp, hälsar Ligan som känner sin Matte alltför väl.
Hon ÄR liksom helt galen.