tisdag 6 oktober 2009

Barnvakt åt prinsen!

I söndags så var jag barnvakt åt Inkans "lilla" prins, Tamlin 13 veckor. Åh vilket härligt litet yrväder! Först när jag klev in i lägenheten så trodde jag han skulle bli lite svår att hitta, hade hört sådana rykten från lördagens barnvakt. Men inte då, upp ur badkaret stack två gigantiska tratt-öron och ett par mycket nyfikna ögon. Det var Tamlin.

Efter att Bandit kommit fram och hälsat på mig tyckte Tamlin det var säkert också och då fick man gosa. Vilken päls! Vilka goseöron! Vilken gosig liten prins! Här kommer lite bilder från dagen;

Tamlin-vakt
Bandit hälsar mig välkommen!

Tamlin-vakt
Den nya vippan visade sig vara mycket poppis!

Tamlin-vakt
"Ingen dammsugare skrämmer mig inte, speciellt inte om den har snott vippan!"

Tamlin-vakt
Full koll på vippan!

Tamlin-vakt
Vilka morrhår!

Tamlin-vakt
Sötis!

Tamlin-vakt
Tamlin spanar in Banditen!

Tamlin-vakt
Oliver softar i klösträdet! Vilka härliga blå ögon!

Tamlin-vakt
"Va, sa du att det fanns godis därborta?"

Tamlin-vakt
"Får jag sova bredvid dig i soffan?"

Tamlin-vakt
"Mmmm, gooooooodis!"

Tamlin-vakt
Dags för att nana, tungan kommer ju inte alltid med alla gånger...

Tamlin-vakt
"Var det någon som sa godis?"

Tack för en trevlig dag grabbar. Nosgos på er hela gänget!

3 kommentarer:

Tre katter sa...

Goa och finfina bilder på ligan!!
Roligt att få vara där och hälsa på!!

Tasskramar
//Tre katter

Inkans Liga sa...

Härliga bilder
*glad*
Tack !

Sanna Nikes Matte sa...

De här katterna kände jag igen. Fina bilder.