lördag 24 oktober 2009

Hördu kompis, STICK!

Mille är väl inte helt överförtjust i lurvtussen Tamlin;

Mille och Tamlin
Mille: "Undrar om mamsen har något emot att jag bräker honom i örat... HÖGT!..."
Tamlin: "Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"


Mille och Tamlin
Tamlin: "Zzzzzzz.... ehhhh..... zzzzzzzz"

Mille och Tamlin
Mille: "Mamsen, kan vi inte skicka bort honom nu. Han har väl varit här tillräckligt. JAG har iallafall fått nog!!"
Tamlin: "Zzzzzzzzzz"

Mille och Tamlin
Mille: "Jasså, är han bara på BESÖK! Hmmmm... okej då, jag kanske kan stå ut ett tag till men bara LITE, sedan vill jag ha tillbaka min plats vid din huvudkudde! Så här får det ju inte gå till alltså!!"

Och Tamlin fortsatte att sova gott!

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Ni verkar ha fullt upp! Och en liten herre som tar sin plats..Tasskram

Unknown sa...

Det var det värsta. Har han snott din plats? Bräk lite försiktigt så kanske han flyttar sig.

Prinsens Matte sa...

*asgarv*
Thats my boy helt klart.