söndag 25 oktober 2009

Patenterad sovställning

Jag brukar ha en puff på köksbordet när jag jobbar hemma så att katterna kan ligga och sova där om de vill medans jag sitter framför datorn bredvid. Jag menar, det är ju för hårt att sova direkt på bordsskivan ju!! *smile*

Så här hittade jag Tamlin sovande på köksbordet. Det måste vara något genetiskt för vår förra katt Zigge gjorde likadant (Zigge och Tamlin är nämligen släkt. Tamlins morfar och Zigges pappa är Grand International Champion Incognito of Koi Pond även kallad Nitro eller Snyggve som bor hos Coppermines);
Tamlin sover på bordet

Tamlin sover på bordet

Tamlin sover på bordet


Fast Tamlin har lite kvar till Zigges mest patenterade sovställning, nämligen denna;
Zigge zzzover
Men det är väl inte långt borta... =)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Snygga positioner!

Anonym sa...

ligga på rygg är JÄTTESKÖÖÖNT!
/Hälsningar Pip.

Catarina sa...

Så mysigt :-)
Han ser ut att ha etablerat sig hemma hos er :-) Den sovställningen känns igen !!
Totalt relaxad :-)Inkan kanske inte får tillbax honom "ler"

Ha det så gott !!.
Kram Catarina ..
ps Zigges pappa är Tamlins morfar ...inte lätt att hålla reda på släkten :-)ds

mooch sa...

Catarina: Sorry, hade inte riktigt bra koll på släkten där. Ska genast ändra. Men visst verkar sovstilen gå i arv liksom?!!

Tamlin hade gärna fått stanna längre om inte hans mams var och hämtade honom nyss för hon ville ha hem honom... va, tänka sig *smile* Helt underbar kille, helt klart. Och nu har vi ju testat på att ha 3 katter och det gick förvånansvärt bra... Det kanske ska vara 3 ändå... *BIG SMILE*