söndag 18 oktober 2009

Oförändrat...

Och så var det söndag morgon. Jag och Mille tog en liten sovmorgon. Jag kollade på "Biggest Loser" på 5:an och Mille kurade ihop bredvid min kudde och spann medans jag gosade hans mage. Perfekt morgon helt enkelt.

Tassen är oförändrad idag. Vi har tvättat igen med sårtvätt. Det är rejält svullet men inte fullt så irriterat idag kanske. Det blir ändå vetrinären imorgon. Och visst... jag håller med, visst är det typiskt att sådant här alltid händer på helger...!!

Mille verkar under omständigheterna ändå må bra. Han har busat med Zammy på morgonen och ätit som en häst precis som han brukar. Några bra tecken iallafall!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej.
oj nu har vi inte hängt med,vad har hänt med tassen?
jag är hemma nu och mår BRA/tassen från pip

Tre katter sa...

Att han busar och äter ÄR verkligen goda tecken! Blir säkert bra snart! Som värst kanske det blir lite antibiotika..
Lycka till hos vetten!

Nosgos
//Tre katter

Ligans Talesman sa...

MEn men.... Hur tror du vetarna ska klara sin ekonomi liksom?
Dom behöööööver oss.